Fiatagri-mallisto puhutteli nelivetotraktorin tarvitsijoita 1980-luvuilla – markkinointi otti kaiken hyödyn irti merkin neliveto-ominaisuuksista

Neliveto ja urakointi ovat yleensä aiheita, jotka yhdistetään ainakin vanhempiin Fiat-traktoreihin. Fiat-traktoreiden markkinoinnissa hyödynnettiin myös muotoilua, olivathan 80- ja 90-sarjojen ohjaamot korimuotoilija Pininfarinan suunnittelemia. Fiatin maahantuoja Työväline Oy panosti kuitenkin enemmän nelivedon etuihin, joita esiteltiin työnäytöksissä ja maatalousnäyttelyissä legendaarisen markkinointimies Teuvo Nummisen ikimuistoisen haitarinsoiton kera.
Tilaajalle
90-sarja edustaa terrakottaväreineen tyypillistä Fiat-designia. Ajovaloumpioita lienee käytetty myös Fiatin henkilöautomallistossa ja Pininfarinan muotoilema ohjaamo poikkesi ulkonäöltään aikalaisistaan.