Tela vai pyörä?

Tilaajalle
Pyöräalustainen kaivinkone ei ole mitenkään harvinainen asiakas lavettiauton kyydissä.  Siinä vaiheessa, kun siirtyminen uuteen työkohteeseen edellyttää yli 20 kilometrin ajoa,  on hyvä miettiä kaivinkoneella ajon järkevyyttä. Vaikka pyöräkone on toki tehty ajettavaksi,  johtavat ajotunnit ennemmin tai myöhemmin ajovoimansiirron osien kulumiseen. Pyörien napavälitykset ja voimansiirron nivelet ovat yleensä ensimmäiseksi vaihtoon päätyviä osia.
Pyöräalustainen kaivinkone ei ole mitenkään harvinainen asiakas lavettiauton kyydissä. Siinä vaiheessa, kun siirtyminen uuteen työkohteeseen edellyttää yli 20 kilometrin ajoa, on hyvä miettiä kaivinkoneella ajon järkevyyttä. Vaikka pyöräkone on toki tehty ajettavaksi, johtavat ajotunnit ennemmin tai myöhemmin ajovoimansiirron osien kulumiseen. Pyörien napavälitykset ja voimansiirron nivelet ovat yleensä ensimmäiseksi vaihtoon päätyviä osia.

Lue lisää