Tilaa
  • Etusivu
  • Maatalous
  • Metsä
  • Maarakennus
  • Weteraani
  • Lehdet
Hae
  • Etusivu
  • Maatalous
  • Metsä
  • Lehdet
Osastot
Etusivu
Ajoneuvot ja ympäristö
Huolto ja tekniikka
Lukijan idea
Maarakennus
Maatalous
Metsä
Pääkirjoitus
Uutiset
Weteraani
Yritykset ja tapahtumat
Lehdet
Koneviesti
Palvelut
Konevertailu
Ota yhteyttä
Tilaa Koneviesti
Asiakaspalvelu
Jätä ilmoitus
Lähetä uutisvinkki
Lähetä palautetta
Toimituksen yhteystiedot
Mediamyynnin yhteystiedot

Maansiirtokone

Maxpon anti oli hyvä ja näytteilleasettajat olivat tyytyväisiä. Kuva Maxpon toisen päivän illalta juuri ennen sulkeutumista. Toisena päivänä sää suosi näyttelyä.

Maxpossa oli vapautunut ja innostunut tunnelma – vaikea maailmantilanne näkyy varovaisuutena ja kannattavuuden heikentymisenä

Uutiset|Maanrakennuskoneet9.5.2022

Ranskan suurin konekeräilijä - Hulluja nuo gallialaiset

Maarakennus15.12.2016Tilaajalle

Caterpillar ykkösenä - Maailman suurimmat maansiirtokonevalmistajat listattu

Uutiset4.4.2016
Lokomo teki Teräsmies-kaivinkoneita kolmea kokoluokkaa. Vuosien varrella näiden mallinimet ja väritys vaihtelivat, mutta tekniikan perusratkaisut säilyivät muuttumattomina. Kuvassa etualalla näkyy Teräsmiesten kevein malli, 8-tonninen JT12 1960-luvun alkupuolen värityksessä. Taaempana on suurin malli JT43, joka painoi yli 40 tonnia. Eniten myyty koneluokka oli kuitenkin 22 tonnia painava JT22. Tähän aikaan Lokomo käytti suuremmissa koneissaan AEC-dieseleitä, kun taas pienemmissä oli Deutz tai Perkins. Kuva on otettu Lokomon tehtaiden vieressä olleella tyhjällä tontilla, jota käytettiin koeajoalueena.

Lokomon alku maansiirtokoneiden valmistuksessa oli hidas ja hankala – yrityksen valmistamista nostureista tuli maailmankuuluja

Yritykset ja tapahtumat|Maanrakennuskoneet16.12.2015

Luetuimmat

  • Teknisesti nykyaikaisen traktorin kunnostus omin voimin kannattaa – näin käytetty traktori saatiin haudan partaalta takaisin hommiin
    16.2.2021
  • Maatalousyrittäjä Petri Jääskeläisen usko tulevaan on säilynyt – ”Aiemmat sukupolvet ovat tilaa kehittäneet, mikä innostaa jatkamaan hankalista ajoista huolimatta”
    3.2.
  • Mitä tuonti maksaa? Näin määräytyy EU-alueelta tuodun työkoneen verotus
    8.2. Tilaajalle
  • Elovaaran peltolanat rakennetaan alusta asti itse – työleveydet kolmesta yhteentoista metriin
    24.1.
  • IH 784 -traktorin rikkoutuneen hydrauliikkapumpun uusimisen yhteydessä huollettiin koko keskusventtiilistö – näin korjattiin traktorin tehoton nostolaite
    27.4.2022
  • Energiapuukaupassa hinnat nousussa 2022 – halvempaa latvusmassaa ostettiin enemmän kuin karsittua rankaa
    7.2.
  • Hitsaussarja osa 8: Nämä ovat yleisimmät hitsausvirheet – virheiden syyt kannattaa selvittää
    7.2. Tilaajalle
Näytä lisää

Uusimmat

  • Entistä tekniikkaa – Polttokennotraktori
    8.2. Tilaajalle
  • Uusi Mercedes-Benz eSprinter-mallisto esiteltiin – ensimmäiset autot saapuvat Suomeen tämän vuoden lopulla
    8.2.
  • Entisajan teollisuustraktoreita käytettiin tehtaiden sisäisissä kuljetuksissa ja erikoiskoneiden alustoina – näiltä osin koneet erosivat maataloustraktoreista
    8.2. Tilaajalle
  • Mitä tuonti maksaa? Näin määräytyy EU-alueelta tuodun työkoneen verotus
    8.2. Tilaajalle
  • Rauchin lannoitteen pintalevitin levittää tarkasti ilman vaakalaitteistoa – paakut, lannoitteen laatu ja kallistus eivät heikennä tarkkuutta
    8.2. Tilaajalle
  • Hakkeella saatiin säästöä viljakuivurin kustannuksiin – öljypoltin vaihdettiin Akron Bio400 -hakeuuniin
    8.2. Tilaajalle
  • Energiapuukaupassa hinnat nousussa 2022 – halvempaa latvusmassaa ostettiin enemmän kuin karsittua rankaa
    7.2.
Näytä lisää
Seuraa
Tilaa
Osoite
  • Simonkatu 6
  • PL 440
  • 00101 Helsinki
  • 020 413 2110
Asiakaspalvelu
  • Asiakaspalvelu
  • Usein kysyttyä
  • Ota yhteyttä
Mediamyynti
  • Mainostajalle
  • Mediatiedot ja hinnat
  • Ota yhteyttä
Toimitus
  • Yhteystiedot
  • Palautelomake
Viestimedia OyBriefly in English
KäyttöehdotTietosuojaEvästeet
© Koneviesti