ALLU lanseerasi uuden mobiilipalvelun asiakkailleen

ALLU tuo asiakkailleen uutena palveluna ALLU Mobiilisovelluksen, jonka ensiesittely tapahtui Intermat 2018 messuilla, Ranskassa. Sovellus tarjoaa hyödyllistä tietoa käytössä olevaan tuotteeseen liittyen, sarjanumeron perusteella.
MAINOS (teksti jatkuu alla)
MAINOS PÄÄTTYY
MAINOS (teksti jatkuu alla)
MAINOS PÄÄTTYY

ALLU Mobiilisovelluksen avulla asiakas saa tarkkaa ja ajankohtaista tietoa ALLU-tuotteiden turvallisesta käytöstä työmaalla sekä tietoa kyseisen laitteen eri käyttökohdemahdollisuuksista. Sovelluksesta löytyvät pika-asennusoppaat helpottavat ja nopeuttavat asennustoimia työmaalla. Laitteeseen liittyvät käyttöoppaat ovat nopeasti ja helposti saatavilla.

”Laitevalmistajana haluamme mahdollistaa asiakkaillemme ajantasaisen tiedon, riippumatta siitä missä päin maailmaa tai mihin kellonaikaan asiakas tietoa tarvitsee,” kertoo Marjut Lindroos, ALLUn markkinointipäällikkö, uuden sovelluksen kehityksestä.

ALLU Mobiilisovellus toimii Android ja iOS laitteissa, ja on ladattavissa App Storesta sekä Play Storesta maksutta. Palveluun kirjautuminen tapahtuu tuotteen sarjanumerolla.

 

Lue lisää