Vetokisoissa vastuksena käytettävä jarrulavetti on monimutkainen tekninen laite – jarrutusvoima on suurimmillaan kuin 27-tonninen kaivukone telat jumissa
Vetokilpailuissa jarrulavetti on kaikkein keskeisimmässä roolissa, jotta kilpailu olisi sujuvaa ja tulokset luotettavia. Lavetti on rakenneltu viime vuosina lähes kokonaan uusiksi.
Tilaajalle
Osaston luetuimmat
- Åkerman H9 B -kaivinkoneen runkoremontti – näin murtumat korjattiin hitsaamalla
- Autojen ja sekalaisten koneiden osista kuormaaja – näin syntyi itse tehty kuormain omalle pihalle
- Älä säädä turhaan moottorisahaa
- Yleisimmät pulttien kierrejärjestelmät – huomioi nämä seikat pultin valinnassa
- Sähkötekniikan perustaa – sähkötermit tutuiksi
- Tieliikennelaki uudistui 1.6.2020 – raskaamman kaluston muutokset tieliikennelain pykäliin
- Radiopuhelin kännykkään – helpotusta viestintään