Maxus e-deliver 3 -mallisto uudistui – nyt mukana täysin uusi malliversio

Viime vuoden alussa Suomeen rantautunut tonniluokan täyssähköinen Maxus e-Delivery 3 on uudistunut. Teknisten päivitysten lisäksi saataville on tullut myös alustaversio.
Uusi Maxus e-Deliver 3 eroaa kilpailijoistaan siinä, että se on suunniteltu alusta alkaen sähköautoksi olemassa olevan diesel- tai bensiinimallikonversion sijaan. Tämä tarkoittaa, että e-Deliver 3:n suunnittelussa ei ole tarvinnut uhrata tilaa tai painoa mallin erilliseen sähköistämiseen.
Uusi Maxus e-Deliver 3 eroaa kilpailijoistaan siinä, että se on suunniteltu alusta alkaen sähköautoksi olemassa olevan diesel- tai bensiinimallikonversion sijaan. Tämä tarkoittaa, että e-Deliver 3:n suunnittelussa ei ole tarvinnut uhrata tilaa tai painoa mallin erilliseen sähköistämiseen. Kuva: Valmistaja
MAINOS (teksti jatkuu alla)
MAINOS PÄÄTTYY
MAINOS (teksti jatkuu alla)
MAINOS PÄÄTTYY

Maxus e-Deliver 3 on saanut mm. uuden 50,2 kWh -ajoakuston, joka tarjoaa yhdistetyssä ajossa 210-253 km ja kaupunkiajossa 329-371 km toimintamatkan sähköllä (WLTP) valitusta mallista riippuen. Tällä on saatu toimintamatkaa kasvatettua noin 30 kilometrillä. Uuden mallisukupolven myötä uusia vakiovarusteita ovat esimerkiksi automaattinen ilmastointi, Apple CarPlay sekä kevytmetallivanteet.

Uusi Maxus e-Deliver 3 omaa 930 kg hyötykuorman, 1 025 kg vetopainon ja on saatavana lyhyenä tai pitkänä malliversiona kuormatilan ollessa 4,8 - 6,3 m3.

Myös alustana

Malliuudistuksen myötä uuden sukupolven Maxus e-Deliver 3 on nyt saatavana myös pelkkänä alustana. Alustaversiota tarjotaan samanpituisena kuin pitkän 6,3 m3 kuormatilan versiota, jonka kokonaispituus on 5 145 mm ja se on mahdollista varustaa lavalla tai erilliskorilla. Maxus-mallisto käsittää nyt siis kaksi alustaversiota.

MAINOS (teksti jatkuu alla)
MAINOS PÄÄTTYY
MAINOS (teksti jatkuu alla)
MAINOS PÄÄTTYY

Suomen laajimman sähköisen hyötyajoneuvovalikoimansa ansiosta Maxus pystyy tarjoamaan mallivaihtoehtoja sen eri e-Deliver 3 ja e-Deliver 9 -malliversioiden kautta useisiin tarpeisiin 4,8 - 19 m3 kuormatilalla. Maxus Suomen myyntijohtaja Heidi Nieminen alleviivaa, että vahva yhteistyö paikallisten päälirakentajien kanssa mahdollistaa monipuolisten räätälöityjen ratkaisujen tarjoamisen asiakkaille.

Uuden sähköisen e-Deliver 3 -pakettiautomalliston hinnat alkavat 34 600 eurosta (alv 0 %) / 42 904 eurosta (alv 24 %) ja sähköisen alustan ilman päällirakenteita 35 000 eurosta (alv 0 %) / 43 400 eurosta (alv 24 %).

Maxus e-Deliver 3 tydentyy mallistouudistuksen myötä alustaversiolla ja päälle voidaan rakentaa lava tai erilliskori. Kokonaispituus on 5 145 mm.
Maxus e-Deliver 3 tydentyy mallistouudistuksen myötä alustaversiolla ja päälle voidaan rakentaa lava tai erilliskori. Kokonaispituus on 5 145 mm. Kuva: Valmistaja

Lue lisää