Stihl tarjoaa robottiruohonleikkureihinsa All Inclusive -palvelua, joka sisältää leikkurin lisäksi asennuksen, huollon ja talvisäilytyksen

Puutarha- ja metsänhoitokonevalmistaja Stihl on lanseerannut All Inclusive -palvelun, jolla robottiruohonleikkurin voi hankkia asennuksen, vuosihuollon ja talvisäilytyksen sisältävään kiinteään kuukausihintaan.
MAINOS (teksti jatkuu alla)
MAINOS PÄÄTTYY
MAINOS (teksti jatkuu alla)
MAINOS PÄÄTTYY

Stihl All Inclusive -palvelu sisältää laitteen lisäksi kaiken tarvittavan, hinnoittelu riippuu kohteen pihan koon mukaan valitusta ruohonleikkurimallista.

Palvelusopimus tehdään viideksi vuodeksi, asiakas voi neljän sopimusvuoden jälkeen halutessaan päivittää sopimuksen ja laitteen uudempaan malliin tai jatkaa olemassa olevalla sopimuksella ja leikkurilla. Stihl vastaa vaihdossa palautuneiden laitteiden kierrätyksestä tai jälleenmyynnistä.

Palvelu on lanseerattu Suomessa 14. maaliskuuta. Konsepti on Suomessa uusi, mutta Pohjoismaissa se on ollut käytössä Tanskassa vuodesta 2020 ja Ruotsissa sekä Norjassa vuodesta 2021 alkaen. Kuukausihintaan hankkittavia Stihl iMow-robottiruohonleikkureita on kahdeksaa eri mallia.

Palvelun hinnat alkavat enintään 800 neliömetrin nurmikoille soveltuvan mallin 34,90 eurosta per kuukausi, 5 000 neliön nurmikon hoitoon kykenevän mallin kuukausihinta on verkkosivun mukaan 74,90 euroa.

Lue lisää