Stihl tarjoaa robottiruohonleikkureihinsa All Inclusive -palvelua, joka sisältää leikkurin lisäksi asennuksen, huollon ja talvisäilytyksen

Stihl All Inclusive -palvelu sisältää laitteen lisäksi kaiken tarvittavan, hinnoittelu riippuu kohteen pihan koon mukaan valitusta ruohonleikkurimallista.
Palvelusopimus tehdään viideksi vuodeksi, asiakas voi neljän sopimusvuoden jälkeen halutessaan päivittää sopimuksen ja laitteen uudempaan malliin tai jatkaa olemassa olevalla sopimuksella ja leikkurilla. Stihl vastaa vaihdossa palautuneiden laitteiden kierrätyksestä tai jälleenmyynnistä.
Palvelu on lanseerattu Suomessa 14. maaliskuuta. Konsepti on Suomessa uusi, mutta Pohjoismaissa se on ollut käytössä Tanskassa vuodesta 2020 ja Ruotsissa sekä Norjassa vuodesta 2021 alkaen. Kuukausihintaan hankkittavia Stihl iMow-robottiruohonleikkureita on kahdeksaa eri mallia.
Palvelun hinnat alkavat enintään 800 neliömetrin nurmikoille soveltuvan mallin 34,90 eurosta per kuukausi, 5 000 neliön nurmikon hoitoon kykenevän mallin kuukausihinta on verkkosivun mukaan 74,90 euroa.
Osaston luetuimmat
- Sampo Rosenlew on valmistanut jo tuhat metsäkonetta – tuhannes kone lähtee työskentelemään Saksan jyrkkiin rinteisiin30.1.
- Husqvarnalta tulossa markkinoille kevyt takakahvallinen moottorisaha 540 XP mark III6.10.2022
- Muutoksia vähäpäästöisten ajoneuvojen hankintatuen hakuaikoihin – painotus raskaassa liikenteessä ja pakettiautoissa16.12.2022
- Karsitun energiapuurangan kysyntä on nostanut alkuvuoden 2022 aikana keskimääräistä kuutiohintaa, mikä näkyy Luken tilastoissa.11.5.2022
- Doosanin uusi nimi selville – jatkossa tuotemerkki tunnetaan nimellä Develon18.1.
- Metsätehon tilastointi kertoo teollisuuspuun korjuukustannusten noususta vuonna 202123.8.2022
- Uusi fosforiasetus voimaan – lannoituksen säätelyn kattavuus paranee19.1.