Stihl tarjoaa robottiruohonleikkureihinsa All Inclusive -palvelua, joka sisältää leikkurin lisäksi asennuksen, huollon ja talvisäilytyksen

Stihl All Inclusive -palvelu sisältää laitteen lisäksi kaiken tarvittavan, hinnoittelu riippuu kohteen pihan koon mukaan valitusta ruohonleikkurimallista.
Palvelusopimus tehdään viideksi vuodeksi, asiakas voi neljän sopimusvuoden jälkeen halutessaan päivittää sopimuksen ja laitteen uudempaan malliin tai jatkaa olemassa olevalla sopimuksella ja leikkurilla. Stihl vastaa vaihdossa palautuneiden laitteiden kierrätyksestä tai jälleenmyynnistä.
Palvelu on lanseerattu Suomessa 14. maaliskuuta. Konsepti on Suomessa uusi, mutta Pohjoismaissa se on ollut käytössä Tanskassa vuodesta 2020 ja Ruotsissa sekä Norjassa vuodesta 2021 alkaen. Kuukausihintaan hankkittavia Stihl iMow-robottiruohonleikkureita on kahdeksaa eri mallia.
Palvelun hinnat alkavat enintään 800 neliömetrin nurmikoille soveltuvan mallin 34,90 eurosta per kuukausi, 5 000 neliön nurmikon hoitoon kykenevän mallin kuukausihinta on verkkosivun mukaan 74,90 euroa.
Lue lisää
Osaston luetuimmat
- Avant Tecnolle oma myyntiketju20.5.
- Nuoren metsän hoidon tukitasoa nostetaan ja ehtoja lievennetään17.5.
- Ota koneestasi arvokkaat GPS-laitteet ainakin yöksi talteen – yöksi pellolle jätetty kylvötraktori houkutus varkaalle20.5.
- Häggblom möi osan liiketoiminnastaan – varaosa- ja kulutusosapalvelut sekä alavaunuosaamisen italialaisille17.5.
- Volkswgen ID.Buzz Cargo -täyssähköpakettiauto on esitelty15.3.
- Maxus e-deliver 3 -mallisto uudistui – nyt mukana täysin uusi malliversio13.5.
- Volvo Trucks avaa akkutehtaan Belgiassa17.5.