JPT Jaskari on uudistanut SERCO-konseptinsa ja tähtää tukevammin vientimarkkinoille

SERCO-tuotemerkin alla JPT Jaskari suunnittelee, valmistaa ja myy työlaitteita erilaisten kulkuväylien ympärivuotiseen huoltoon ja kunnossapitoon. Yritys haluaa suojata SERCO-tuotemerkin, joten vireillä on kansainvälinen tavaramerkkihakemus. JPT Jaskarin aiemmat Top- ja Skaala-tuotemerkit ovat siirtyneet SERCO-merkin alle omiksi tuoteperheiksi.
”Uudistukset selkeyttävät asiakaspalveluamme ja tukevat samalla vientiponnistelujamme”, toimitusjohtaja Juha-Pekka Jaskari sanoo.
JPT Jaskarilla on Suomessa vahva markkina-asema, jonka lisäksi myös viennin osuus on kasvanut viime vuosien aikana. Edellistalvena SERCO-hiekoittimista myytiin 40 % Ruotsiin ja Norjaan.
”Pohjoismaissa vientinäkymät ovat lupaavia myös muissa tuotteissamme. Venäjän vientiä hoitamaan palkattiin viime vuonna paikalliset markkinat hyvin tunteva myyjä. Ensimmäinen demokonetoimitus lähti juuri Venäjälle ja sen toivotaan johtavan tänä syksynä tilauksiin”, toimitusjohtaja kertoo yrityksen tulevaisuudensuunnitelmista.
Myös uusia tuotteita on tulossa markkinoille yrityksen Säkylän Ristolan ja Lappeenrannan tehtailta. Tuotekehitystä tehdään aktiivisesti, ja syksyllä kaksi uutta tuotetta lanseerataan markkinoille. Myytiin ovat tulossa uusi U-aura sekä TOP-kauhaharjasta kehitetty Niilo-kauhaharja.
”Haluamme kehittää toimintaamme ja tuotteitamme asiakaslähtöisesti. Olemme asiakkaan tukena koko tuotteen elinkaaren ajan suunnittelusta huolto- ja varaosapalveluihin”, laadusta ja tuotannosta vastaava Outi Nenonen korostaa.
Tulossa on myös kolmessa kaupungissa vieraileva Road Show, joka on suunnattu alan ammattilaisille. Road Show vierailee 23.9. Lappeenrannassa, 24.9. Mikkelissä ja 25.9. Jyväskylässä. Lisäksi SERCO-tuotteet ovat mukana syyskuussa alkavassa Made in Finland -konekiertueella yhdessä viiden muun suomalaisyrityksen kanssa.
Lue lisää
Osaston luetuimmat
- Video: Renkaan valmistuksen raaka-aineista voi tulla pulaa – Bridgestonen myyntipäällikkö kehottaa suunnittelemaan rengashankintoja pitkälle eteenpäin14:35
- Kyberhyökkäys Agcon järjestelmiin11.5.
- Volkswgen ID.Buzz Cargo -täyssähköpakettiauto on esitelty15.3.
- Karsitun energiapuurangan kysyntä on nostanut alkuvuoden 2022 aikana keskimääräistä kuutiohintaa, mikä näkyy Luken tilastoissa.11.5.
- Jonsered-tuotteet jäävät pois markkinoilta tänä ja ensi vuonna23.10.2020
- Iisalmelaisyritys KHM-Steel Oy ostaa OXSA Oy:n liiketoiminnot5.5.
- Sleipner uudistaa järeitä lavettejaan – kantavuus jopa 130 tonnia12.5.