Volvo CE jää pois Bauma 2022 -näyttelystä

Yrityksen mukaan päätöksellä reagoidaan asiakaskäyttäytymisen muutokseen, jota koronaepidemia on kiihdyttänyt. Sen myötä Volvo CE siirtyy erityisiin omaa brandiä korostaviin asiakastilaisuuksiin.
Branditilaisuudet järjestetään yhdessä paikallisten diilereiden kanssa vahvistamaan kestävämpiä asiakassuhteita. Markkinoinnissa tavoitellaan digitaalisten ja perinteisten kanavien saumatonta yhdistämistä.
Digitaalisiin kanaviin investoidaan lisää vastaamaan asiakaskäyttäytymisen muutokseen. Volvon mukaan näin mahdollistetaan joustava ja räätälöity tarjoama asiakaskohtaisesti.
”Vaikka fyysinen kohtaaminen säilyykin edelleen tärkeänä, näköpiirissä on selkeitä muutoksia asiakkaiden tavassa lähestyä meitä niin digitaalisesti kuin kasvoista kasvoihin”, Volvo CE Euroopan aluejohtaja Carl Slotte sanoo lehdistötiedotteessa.
Muutoksen ajureita ovat teknologian tarjoamat uudet liiketoimintamahdollisuudet ja kasvava tarve kestävälle liiketoiminnalle.
”Vetäytymisemme ensi vuoden Baumasta ei tarkoita sitä, ettemmekö tulevaisuudessa osallistuisi siihen ja muihin ammattinäyttelyihin. Tarkkailemme tapaa, jolla asiakkaamme hakevat meihin yhteyttä ja perustamme strategiamme heidän tarpeidensa ja vaatimustensa mukaiseksi", Slotte jatkaa.
Lähde: www.constructionequipment.com
Lue lisää
Osaston luetuimmat
- Avant Tecnolle oma myyntiketju20.5.
- Ota koneestasi arvokkaat GPS-laitteet ainakin yöksi talteen – yöksi pellolle jätetty kylvötraktori houkutus varkaalle20.5.
- Nuoren metsän hoidon tukitasoa nostetaan ja ehtoja lievennetään17.5.
- Häggblom möi osan liiketoiminnastaan – varaosa- ja kulutusosapalvelut sekä alavaunuosaamisen italialaisille17.5.
- Maxus e-deliver 3 -mallisto uudistui – nyt mukana täysin uusi malliversio13.5.
- Kyberhyökkäys Agcon järjestelmiin11.5.
- Video: Tulevaisuus on energiapuun näkymien kannalta valoisa, mutta kustannustaso on noussut voimakkaasti – koneammattilaisia painaa ajan epävarmuus16.5.