Siirry pääsisältöönSiirry hakuun
Siirry sivupalkkiinSiirry alaosaan

Hankkija-tuotemerkki palasi markkinoille

Hankkija Oy:n markkinoimien Agrimarket- ja Multasormi-tuotemerkkien nimet ovat muuttuneet Hankkijaksi. Muutoksen tavoitteena on vahvistaa Hankkijan yhtenäisyyttä ja yhdenmukaistaa markkinointia.
MAINOS (teksti jatkuu alla)
MAINOS PÄÄTTYY
MAINOS (teksti jatkuu alla)
MAINOS PÄÄTTYY

Hankkijan toimitusjohtaja Ensio Hytönen toteaa, että nimenmuutoksen myötä Hankkija palaa takaisin juurilleen.

"Hankkija on perinteinen ja luotettava brändi, jolla on merkittävä historia suomalaisessa maanviljelyksessä ja koko yhteiskunnassa. Hankkija on myös kuvaava nimi nykyiselle palvelu- ja tuotevalikoimallemme”, hän toteaa.

Hankkija-nimi on otettu virallisesti markkinointikäyttöön vuoden 2016 alusta alkaen. Agrimarket- ja Multasormi-tunnukset poistuvat käytöstä tämän vuoden aikana. Valomainokset ja muut nimikyltit Hankkijan myymälöissä ja muissa toimipaikoissa vaihdetaan asteittain noin vuoden kuluessa. Hankkija tarjoaa maatalousyritysasiakkailleen maatalouden tuotantotarvikkeita ja koneita. Kuluttajille tarjotaan puutarha-, hevos- ja lemmikkieläintuotteita sekä rautakaupan tuotteita.