Continentalilta markkinoille uuden sukupolven perävaunurengas

Conti Hybrid rengassarja on täydentynyt HT3+ -mallilla, jossa on haettu polttoainetehokkuuden ja kestävyyden yhdistelmää.
MAINOS (teksti jatkuu alla)
MAINOS PÄÄTTYY
MAINOS (teksti jatkuu alla)
MAINOS PÄÄTTYY

Conti Hybrid -malliston päivitys ei valmistajan mukaan ole kosmeettinen uudistus, vaan siinä on merkittäviä uudistuksia. Nämä on tehty nimenomaan kohentamaan polttoainetehokkuutta pitkää käyttöikää unohtamatta. Conti Hybrid HS3+ on jo korvannut ohjausakseleissa Conti Hybrid HS3 -mallin, ja nyt markkinoille tulee Conti Hybrid HT3+.

Renkaan parannetut lamellit ja urien geometria tarjoavat parempaa pitoa märissä ja talvisissa olosuhteissa. Kulutuspinnan muotoilulla on taasen haettu optimaalista kulutuskestävyyttä. Uuden perävaunurenkaan sivuseinästä löytyy 3PMSF (Three-Peak Mountain Snowflake) -merkintä, joka kertoo renkaan soveltuvuudesta talviolosuhteisiin ja siten ympärivuotiseen käyttöön kaikissa sääolosuhteissa.

”Hybridisarja tunnetaan pitkän käyttöiän ja erinomaisen polttoainetaloudellisuuden yhdistelmästä, joka maksimoi kalustotoimijoiden kustannustehokkuuden – nyt 365 päivää vuodessa 3PMSF-luokituksen ansiosta”, Continentalin linja- ja kuorma-autojen renkaiden tuotekehityspäällikkö Hinnerk Kaiser sanoo.

Uusi Conti Hybrid HT3+ on myynnissä maaliskuusta alkaen seuraavissa kokoluokissa:

MAINOS (teksti jatkuu alla)
MAINOS PÄÄTTYY
MAINOS (teksti jatkuu alla)
MAINOS PÄÄTTYY

• 385/65 R 22.5 164K (158L)

• 385/55 R 22.5 160K (158L)

• 385/55 R 19.5 156/J

Lue lisää