Vetokisoissa vastuksena käytettävä jarrulavetti on monimutkainen tekninen laite – jarrutusvoima on suurimmillaan kuin 27-tonninen kaivukone telat jumissa
Vetokilpailuissa jarrulavetti on kaikkein keskeisimmässä roolissa, jotta kilpailu olisi sujuvaa ja tulokset luotettavia. Lavetti on rakenneltu viime vuosina lähes kokonaan uusiksi.
Tilaajalle
Osaston luetuimmat
- Polttoaineletkujen lyhyt käyttöikä aiheuttaa ihmetystä – huomioi nämä seikat letkun valinnassa
- Laakereiden vauriot johtuvat usein virheellisestä voitelusta – näillä keinoilla vältät yleisimmät voiteluvirheet
- Traktorin kytkimen korjaus on edessä enemmin tai myöhemmin – huomioi nämä asiat kytkinremontissa
- Belarus MTZ-2 -traktorin kytkinlevyt mittatilaustyönä – kytkin syntyi kitkalevyn paloista
- Älä säädä turhaan moottorisahaa
- Yleisimmät pulttien kierrejärjestelmät – huomioi nämä seikat pultin valinnassa
- Apuvirtalaatikolla ajoneuvot tehokkaasti käyntiin – peittoaa pienet apukäynnistimet mennen tullen